Gösterilen kadro geometrisi: Tek amortisörlü (hardtail) ve sağlam yapıya sahip, zıplama ve agresif kullanım odaklı bir tasarım sunuyor.
Sunpeed tarafından “JUMP” kategorisinde yer alıyor: Özellikle dirt-jump, pump-track, skate-park gibi kısa ve teknik zıplamalı parkurlara uygun olarak tanımlanıyor.
Kadro: Tek amortisörlü, güçlendirilmiş ve agresif geometrili hardtail
Ön Süspansiyon: Yaklaşık 80–120 mm travel (burada 80 mm)
Arka Kadro: Sert, amortisörsüz (hardtail)
Jant ve Lastik: 24" boyutlu, dayanıklı alüminyum jantlar ve orta-genişlikte, araziye uygun lastikler
Fren Sistemi: Mekanik veya hidrolik disk fren (burada mekanik disk fren)
Vites: Genellikle sade ve sağlam 1x sistem tercih edilir, burada 21 vites Shimano sistemi var
Dirt-jump ve pump-track: Kısa mesafe parkurlar
Skate-park: Agresif sürüşler
Teknik şehir sürüşü: Aksiyon ve manevra odaklı kullanım
| Özellik | Detay |
|---|---|
| Kadro (Frameset) | Sunpeed Jump Alüminyum 6061-T6, 24x13" ölçü |
| Amortisör (Fork) | Sunpeed XC10, 80 mm travel, 24" |
| Tekerlek Seti | - Ön Göbek: Solon DH701 M9, 32H, hızlı bırakmalı, alüminyum - Arka Göbek: Solon DH702 M9, 32H, alüminyum - Teller/Nipeller: SLE 45# çelik - Jant: Alüminyum 25 mm genişlik - Lastik: Chaoyang 24"x1.95" A/V |
| Aktarma Sistemi | Shimano Tourney EF500 21 vites, ön aktarıcı Shimano Tourney TY300, arka aktarıcı Shimano Claris TZ500, kaset Sunrun FW-71 13-28T, Prowheel AC49 krankset (42/32/24), Neco B910 alt göbek, YBN S7 zincir |
| Fren Sistemi | Boli BB8 160 mm alüminyum disk frenler, Shimano Tourney EF500 fren kolları |
| Bileşenler | - Sele Borusu: Sunpeed XC10 Alüminyum 31.6 mm - Sele Kelepçesi: Sunpeed Alüminyum 34.9 mm - Sele: Sunpeed X10 Duster RL - Set Üstü (Headset): Neco mühürlü rulman - Gidon Boğazı (Stem): Sunpeed XC10 Alüminyum - Gidon: Sunpeed DB Lite 680 mm - Gidon Kolları: XH-G56 - Pedallar: Neco Alüminyum |
| Ağırlık ve Boyutlar | Net ağırlık 12.5 kg Paket Ölçüsü: 121 x 19 x 68 cm |
Sunpeed Jump, dirt-jump ve parkur odaklı hardtail bir MTB olarak tasarlanmıştır. Tek amortisörlü, sağlam ve kompakt geometrisiyle kısa zıplamalı, agresif sürüşler için mükemmeldir. Enduro veya uzun iniş-çıkışlı dağ sürüşü arayanlara uygun olmamakla beraber, aksiyon dolu parkur sürüşlerinde çok başarılıdır.